۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

تازه ترین بیانیه‌ی جنبش سبز علفی

پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۸
ما علفانیم پیش پای شما
ما محتاجیم به ثروت خاک شما
هیچ کجا نیست سفره ای اینهمه چرب
چه کنیم؟ گداییم و مانوس به مانده‌ی شما"!

ملت بزرگوار و بخشنده ایران
همزمان با اعلام وجود جنبش سبز علفی که با نیت فراموش نشدن و یادآوری اینکه ما را از در درگاه و خوان پر نعمت خود نرانید و به قصد قربت بیشتر با برکات شما بود، از سوی کشورهای دوست، برادر، انگل، زالو، مسلمان و کمونیست نمای چین، ونزوئلا و روسیه که تازگی به مهدویت ما هم ایمانی سخت و چسبنده پیدا کرده‌اند مکررا پیشنهاداتی واصل گردیده مبنی بر تامین کود مورد نیاز اعضای این جنبش. بسته پیشنهادی ایشان شامل انواع کودهای اصلاح شده، شیمیایی، بیرنگ، بی‌بو و با طعمهای گوناگون است که شرایط و نحوه‌ی ارسال و همچنین مبلغ قراردادشان هم بسیار قابل توجه بوده و تماسهای پی در پی این کشورها با دفتر آقای مُفتکی و اصرار ایشان بر انعقاد این قرارداد که البته پورسانت چشمگیری هم به ستاد این جنبش واریز میکند ما را بر آن داشت تا این پیشنهاد را به محفل اعضای جنبنده خود اعلام نموده و به رای بگذاریم. خوشبختانه اعضای این جنبش همچنان به ولینعمت اصلی خود وفادار بوده و طعم بخشندگی های ایشان را هنوز در دهان و زیر زبان و لای دندانها و ته گلویشان دارند.
ملت همیشه بخشنده و در صحنه ایران
ولینعمت ما، شما هستید. شمایی که در طی روزها و شبهای طولانی، سخت و پر فراز و نشیب این سی و یک سال همواره خوراک این جنبش بی نام و نوا را فراهم نموده‌اید، آنهم با اشتیاق و طیب خاطر فراوان. پس کجا بهتر از درگاه شما؟
محفل این جنبش در طی با هم جنبیدنهای بسیار نهایتا و بدین ترتیب رسما اعلام مینماید که بواسطه عادت طولانی مدت به کود انسانی آنهم از نوع ایرانی که به ذائقه شان آشنا و دلپذیر و مانوس است، مشتاقانه و مکرر خواهشمند است که ایرانیان همچنان آنان را مورد بذل توجه قرار دهند. چنانچه امت همیشه در صحنه همچون گذشته بر عهد و بزرگواری خویش باشند این جنبش حاضر است صندوقهایی برای دریافت کمکهای ایشان در گوشه کنار نصب نماید تا "ستاد نقدی دریافت" این جنبش آنها را جمع‌آوری نماید.
ما همچون گذشته پیشنهادات و انتقادات دل انگیز شما را در اندرون جان میپذیریم.

الهدی اتبع علی من
والسلام
ستاد جنبش مستقل سبز علفی
(وابسته به رختخواب بیت مقام مکرمه، معظمه، مطلقه و جنبنده‌ی حاجیه علفیه خانوم خامنه ای)

۱ نظر:

  1. خوش اومدی آقا پیروز. تقریبا هم خوب اومدی. تولد خودت و وبلاگت مبارک. حال کردم

    پاسخحذف