۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

راستشو بگــــم! (یک بیانیه‌ی تک نفره)

عکسی پاره کردند شد که میگویند آنکه در او بود امام است! رد گم می‌کنند، بر سر و سینه می‌زنند که ای وای اماما!... تظاهرات هم که می‌خواهند بگیرند. ما هم بیانیه می‌دهیم و اینبار در خانه مینشینیم به تماشا!


بنـــــام آزادی و خداوندگارش

من خمینی را یک دیکتاتور، جنایتکار و فریبکار میدانم که از اعتقادات دینی، اعتماد و معصومیت مردم سو‌استفاده کرد و انقلابی را ربود و پایه گذار دیکتاتوری ولایت فقیه شد. لیست جنایتهای او بلند بالاست. او وطن را ویرانه کرد.ارتشیان وطن پرست را به جوخه‌های اعدام سپرد. جوانان وطن به حکم او وحشتناک ترین شکنجه‌ها را در زندانها و سیاهچالهای اسلامی کشیدند و آخر باز به حکم او کشته شدند چون با افکار او مخالف بودند. زنان و مردان وطن‌پرست،آزادیخواه، مبارز و فرهیخته هم همچنین. او به کودکان هم رحمی نداشت. به حکم او به دختران وطن تجاوز شد. از سر امیال شخصی و وسوسه‌ی تشکیل حکومت جهانی اسلامی ۵ سال جنگ را بی‌جهت ادامه داد تا کربلا و قدس را فتح کند و چه بسیار جوانان وطن جان بر سر این جنون گذاشتند. این فقط بخش کوچکی از جنایتهای اوست که روزی تاریخ به تمام آن را خواهد نوشت. او یک دغلباز دینی بود که از علم و دانش و آگاهی مردم هراسان و بیزار بود. جای چنین دیکتاتورها و جنایتکارانی در زباله‌دان تاریخ و هر سرزمین و شهر و هر خانه‌ایست.

دیکتاتور زمان و تمام مزدوران و جیره بگیرانش که ثروت غصب شده‌ی این خاک و ملت به یغما میبرند و گردن ستبر میکنند بدانند که من و بسیاری از او متنفریم، اما در طی این شش ماه در هیچ تجمعی نه به او مرگ گفتیم که او خود مرده است و نه به عکسش توجهی داشتیم که پاره یا سوزانده شود. میدانید چرا؟ چون در مرام‌مان نیست با مرده درافتیم. تا شما دیکتاتوران و جانیان زنده هستید چرا او که مرده و رفته؟!

پایین کشیدن دیکتاتور زنده شیرین و گواراست. چند روزی دگرخوش باشید.

پیـــــروز تهـــرانی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر