۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

هجوم به آرشیو به حکم حاج ذلت، به قصد قربت مقام معلق

در پست پیش ازین با عنوان "نود درصد دوربینهای سیما برگشت خورد" نوشتم و گفتم که بر سر دوربینهایی که در روز راهپیمایی حکومتی ۹ دی به خط شده بودند چه آمد اما با پخش تصاویر محیرالعقول حضور گسترده مردم تهران آنهم از نواحی هوایی لازم دانستم شما را ارجاع دهم به مطلب دیگرم با عنوان "نتیجه‌ی مانور پوشالی: آغا در وضعیت قهوه‌ای، سیما در وضعیت قرمز". آنجا با زبان توصیفی و گزارشی ماجرا را کامل شرح دادم و در آخر هم اشاره کردم که حاج ذلت گروههای جلوه های ویژه و انیمیشن را آفیش کرد. اون سری این گروهها نتوانستند از عهده‌ی کارشان برآیند. نتیجه اینکه مقام آغل(همون آغا) راضی نشد و حاج ذلت هم توبیخی خورد. اینبار دیگر تیر آخرشان بود و امام حسین رو هم آفیش کرده بودند و باید هر جور شده با هر چسب و سریش و اخ تفی که بود این عبای پاره پوره را وصله میکردند بنابراین بحکم حاج ذلت که حالا دیگر پادوی این نوع خیمه شب بازیها شده رفتند سراغ آرشیو و تصاویر راهپیمایی اونهم از نوع هوایی‌اش را بیرون کشیدند. حکومت و سیمای دروغش که نتوانسته حتا یک عکس نزدیک با تابلوها و پلاکاردهای مربوط به همانروز از میدان فردوسی با جمعیت نشان دهد تصاویر هوایی عریض و طویلی از مردم را نشان میدهد که اگر واقعن این جمعیت وجود خارجی داشت سراسر خیابان و میدان آزادی را پر میکردند و هلیکوپتر سیما هم بالای میدان آزادی هشتاد دور میچرخید و تا بالای سر مردم هم میرفت و تک به تک پلاکاردهاشونو نشان میداد! . . .

اینروزها و ماهها در سیمای حاج ذلت، گماشته و پادوی آغل، دم به دم با چایی‌شان دروغ را عین باقلوا میل میکنند. نوش جانشان. ترس عین زرداب روان از شلوارشان جاریست. اینهمه پول و تبلیغ و شبکه و مجری و رگ گردنهای ورم کرده و اتوبوس و حکم و تهدید و پاداش و ساندیس و ساندویچ نتیجه‌ش به صد هزار نفر هم نرسید. حق دارند بترسند بیچاره‌ها، حق دارند برای حفظ روحیه خودشان و طرفدارهایشان فیلم سر هم بچسبانند. اینها مثل همان جوجه جاهلهایی هستند که با داد و فریاد و عربده کشی ته کوچه خلوت میخواهند بخودشان بگویند که خیلی قوی هستند و اینطوری به چهار تا دور و برشان هم بگویند ببینید چه عربده‌ای میکشیم!!! . . . و شاید باقی هم باور کنند که عربده کشی ته این کوچه‌ی متروک یعنی که قدرت و جبروت!

ولی در عوض سبزها نه عربده میکشند نه رسانه و تشکیلاتی برای تبلیغ و دروغ دارند. آنها فقط هستند، بیشمار هم هستند و اینرا در خیابان و جامعه بدون هیچ واسطه‌ای میشود دید . . . و آنها هم میبینند پس حق دارند بترسند. . . حق دارند برای جمع کردن خودشان ولو برای چند روز، از تاریخ بدزدند و بگویند مال امروز بود!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر